Gündüzleri geceler,geceleri gündüzler tepelerken
Karşılaşıp karşılaşıp karşılaşmamışçasına yoluma devam ederken ben
Sen yaşamaya devam ederken
Mışçasına yaşayabilenlerden olabilmek için dua ederken bazen
Aslında hep aslını ararken kaybolduğun çukurlar,
Benim lağamlarıma kavuşurken
Son bir kahve için telefona yapıştığımda aniden
Duyunca sesini ben
Aslında gitmek istemiyorum dediğimi anımsadım giderken
Ve sigaraya başladığına şahit olunca aniden
Kendimi görünce kızgınlığının en şiddetli anında ben
Sonsuza dek yanımda kalabil diye sen
Merhametlilerin en merhametlisinden
En çok da kıymetlisinden
Bir ricada bulundum
Ona dedim ki;onu benden alma.
Sonra yattım uyudum.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori dengan judul . Jika kamu suka, janganlike dan bagikan keteman-temanmu ya... By : En Kolay Yolu
Ditulis oleh: blogger 1 -

Belum ada komentar untuk " "

Yorum Gönder