Hangi Konularda Nasıl İçerik Üretilir ve Pazarlanır?

Her insanın ilgi alanı farklıdır. Her insanın ilgi duyduğu ve bilgi sahibi olduğu konular veya alanlar vardır. İnsanlar ilgi duydukları şeylerle alakalı olarak, yararlı ve kaliteli içerikler üretebilirler. 

Makale yazarı olmak isteyen biri, öncelikle az da olsa, ilgi duyduğu konularda yazılar yazmalıdır. Çünkü böyle yazılmış olan yazılar, daha başarılı, daha kaliteli olacak ve daha çok kazanç getirecektir. Ayrıca, ilgi duyduğunuz bir konu hakkında yazılar yazarken, içerik üretmekte zorlanmadığınızı göreceksiniz. 

Makaleleriniz 500-600 kelimelik olsun. Uzun yazılar genelde okuyucuları sıkabilir. Kısa ama etkili olmalı. Yani George Lois'in dediği gibi "uzun düşünüp kısa yazın"...


Bunun yanında, eğer siz kendinize ait bir blog ya da sitede yazılarınızı paylaşmıyorsanız, yani makale yazıp satan biri iseniz, o zaman müşterinizin (web sitesi sahibi olan kişilerin) istemiş olduğu konularla ilgili yazmak zorundasınız. Çoğu zaman site sahipleri belirledikleri konularda sizden yazılar yazmanızı isterler. Ya da o konu hakkında yazılmış olan kaliteli bir makaleyi size göndererek, bu makaleyi özgünleştirmenizi yani yeniden yorumlamanızı isterler. Buna re-write tekniği denir. Bu konuda detaylı bilgi sahibi olmak isterseniz, re-write tekniği ile özgün makaleler oluşturmak başlıklı yazımızı okuyabilirsiniz. Bu teknik sayesinde, istediğiniz her konuda kaliteli yazılar yazabilir ve ciddi kazançlar elde edebilirsiniz.

Web dünyasında yayımlanmış olan yazılardan bazıları, sektörel konularla ilgilidir. Bu konuları biraz araştırarak ve üzerinde düşünerek bulabilirsiniz. Örneğin; çocuk kıyafetleri satan bir şirket, arama motorlarından (Google, Yahoo, Bing) kendi alanıyla ilgili arayışı olan internet kullanıcılarını çekmek istediğinde, "çocuk kıyafeti" ile ilgili anahtar kelimelerle (keyword) arama yapan kullanıcıları hedefleyecektir. Bu sebeple web sitesinde, bu anahtar kelimelerin geçtiği makaleleri yayımlamak isteyecektir. Buna benzer sektörel konularda yazılmış olan makaleler, insanların günlük eğilimleri ile ilgili yazılmış olan yazılardan daha kıymetlidir ve geri dönüşümü daha yüksektir.

Her kesimin az da olsa bilgisinin ve eğiliminin olduğu günlük olaylarla ya da magazin dünyasındaki gelişmelerle alakalı yazılar ise, herkesin üç beş satır bir şeyler yazabileceği alanlardır ve bu tarz yazılara internette çok fazla rastlarsınız. Çok fazla yazılıp çizilen ve paylaşılan konularda yazılar yazmak size çok kazandırmaz. Bu sebeple, daha spesifik ve niş konularda yazmaya özen göstermelisiniz. Niş ifadesi bazılarınıza yabancı gelebilir. Bilgi sahibi olmak için,  Niş Pazarlama (Niche Marketing) Nedir başlıklı yazımıza göz atabilirsiniz.

Bu kriterleri göz önünde bulundurarak seçeceğiniz konularda yazacağiniz her yazı, kesinlikle elinizde kalmayacak ve mutlaka alıcı bulacaktır. Çalışmanız biter bitmez R10.net gibi forum sitelerinde makalenizi çok rahat pazarlayabilirsiniz. Ya da makale sitelerini internetten aratarak, bu sitelere bir mail gönderebilir ve kısa süre sonra makalenizi bu sitelere satabilirsiniz.

Saygılarımızla,





Anda baru saja membaca artikel yang berkategori kaliteli içerik nasıl üretilir | nasıl makale yazarı olunur | niş pazarlama nedir | rewrite tekniği nedir? dengan judul Hangi Konularda Nasıl İçerik Üretilir ve Pazarlanır?. Jika kamu suka, janganlike dan bagikan keteman-temanmu ya... By : En Kolay Yolu
Ditulis oleh: imei repair -

Belum ada komentar untuk "Hangi Konularda Nasıl İçerik Üretilir ve Pazarlanır?"

Yorum Gönder