Nefes nefese koşan bir geyikle aslanın mücadelesinden hiç haz almadım.Belgeseller hiç ilgimi çekmedi ve 'Güçlü olan kazanır ' demagojisini oldum olası varoş buldum.Ama bugün üzerinde yürüdüğüm şu ince ip bir geyiğin gırtlağından tıslayan kan gibi.Geyikle kendimi bağdaştırmadım sakin ol.Zira bu kadar nazik bir hayvan olamayacağını kabullenebilecek kadar enaniyetimiz var çok şükür.Demek istediğim halihazırdaki durumun tragedya görünümlü bir 21.yy diyaloğundan ibaret olduğu. Demek istediğim aslında,bu yaşam mücadelesi denen şeyin ilgimi çekmemesinden belliymiş uysal kabullenişim.
Kabulleniş yanlış bir kelime oldu aslında benim için.Hiç bir şeyi olduğu gibi kabullenemedim ben ve kabullenmekte zorlandığım her mevzu bahis için gökyüzüne bakıp Tamam dedim sessizce ve o günü bekledim.Hani ''Allah'ın sopası yok ki gökten indirsin.'' tümcesindeki Allah'ın tam olarak gökten indireceği sopanın kimin beynine ineceğinin belli olacağı günü...
Kimileri buna teslimiyet diyor,kimileri ispat bekleyen bir uyuşmazlık,kimileri içinse isyanın en cafcaflı ve tehlikeli hali.Yani ateşle burun buruna olduğun bir  hal var ya hani..
Heh işte o.
Ama yine de bana sorarsan sevgili okur bu sadece yaşam mücadelesi.
Bugün başımdan geçenleri anlattığımda bana 'Peki sen ne dedin?' dedi.
'Tamam dedim'diyince ben;'Geber deseydin' dedi.Biliyor musun içimden bile geçirmedim gebermelerini. Zira gebermek bir kurtuluş olabiliyor kimi zaman.Sarıldım sonra...
Sarılmadı o...
'Bana sarılır mısın?' dedim.'Neden' dedi.Ne garip insan değil mi?Sarılmanın nedeni mi olur?Sade bir 'öyle' ile yetindim.Sessiz harflerle konuştuğumda her istediğimi yapar;sarıldık.Biliyor musun o bana sarılınca sanki Allah beni daha çok seviyor.Eve geldiğimde 'ilgiye muhtaç kalmışsın' dedi bana.Doğru değildi bu.İlgiye muhtaçlıktan ziyade ilgiye muhtaç kalanlara öfkeleniyor,onlarla ilgilenmeyerek onlardan adeta intikam alıyordum oysa ki.Bu zayıflıklarından tiksiniyor,onlara benzememek için çaba gösterirken farkında olmadan daha çok benzemeye başlayınca da kendime küfrediyordum geceleri.O bunlardan habersiz 'fazla iyisin ama bu kadarı yeter,bir bana kötüsün zaten' dedi. Başkalarına rengarenk gelen bu sözcük öbeği öyle canımı yakıyor ki...
Hiç hoşnut değilim bunu duymaktan.İnsana kendini aptal hissettiriyor.Fazla iyi olduğumu da düşünmüyorum üstelik.İnan en iğrenç intikam planları benim de aklıma geliyor.Ama 'gidiciyiz b'olum yalan dünya' fraksiyonu var ya serde,hiç bir şey yapmıyorum.Fraksiyonu dedim bak.Antikapitalist muslims ayağına akıllı olun.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori dengan judul . Jika kamu suka, janganlike dan bagikan keteman-temanmu ya... By : En Kolay Yolu
Ditulis oleh: blogger 1 -

Belum ada komentar untuk " "

Yorum Gönder