Bir gece canım çok yandığında...
Yada tamam tamam yalan olmasın belki de bir geceden çok daha fazla ama çoka da pek yakın olmayacak kadar ettiğim bir kaç eksik duanın;böylesine kabul göreceğinden habersiz olduğumdan şaşırdım elbette.
Ama hak ver bu zamanda Nietzche okuyan birini bulmak çok zor.En az mutlu olunca kafasını iki yana sallayarak hıııhıııımmmmnıınıım şeklinde mırıldanan birini bulmak kadar...
Ya da ne bileyim canım ben işte 'TAT-lıııııığm'  diye seslenirken ne kadar tatlı olduğundan habersiz birini.Esasen korkuyorum bu hediyenin hesabını en beceremediğim kurdan kesersin de altından kalkamam diye.Ama belki de çooook önceden hesaplaşmışızdır diye düşünüyorum.Hoş sen hangi kurdan karşılık istersen sorun değil.Ama bu mesele de yabancı para borcuna işletilecek temerrüt faizi meselesi değil ki sana kanun açıp tak diye cevap vereyim; rayiç üzerinden ülke parasıyla bıdıbıdı TC Merkez Bankasının belirlediği yıllık faiz oranının bıdıdıbıdı yüzde bilmem kaçta kaçı bıdıbıdı diye...
(bu konuda aklımda kalan tüm sözcük öbeklerini kullandım:)
Velhasıl demem o ki aslen Sen nasıl istersen hesabı öyle kapatalım ya da kapanmış sayalım.Ne kuru ,ne miktarı,ne haczi önemli değil zira bunlara tamah etmemem gerektiğini anneannem bana çoktan öğretti.(izninle pek tabii)Gel gör ki yine de zat-ı muhteremden ayrı ko'mazsan bendenizi bizatihi mutlu olurum.Beni onsuz,onu bensiz;ama en önemlisi de bizi Sensiz bırakmaman dileğiyle...

Anda baru saja membaca artikel yang berkategori dengan judul . Jika kamu suka, janganlike dan bagikan keteman-temanmu ya... By : En Kolay Yolu
Ditulis oleh: blogger 1 -

Belum ada komentar untuk " "

Yorum Gönder