19.01.2014

Ezberlediğim kuralları bir bir delerken dönüp dolaşıp son bir tekrar yaptım ve yeniden deldim.Post-modern putumu bugün de yıkadım yağladım ve mideme indirdim.Tırnak köklerimde pembe ojelerim kuruya dursun bu gün de öteki olmaktan zerre çekinmediğim bir günün daha sonunda dışlanmanın hazzıyla sevişirken ben,buralarda çok yakınlarda bir yerde kalbimi avuçlarında sıkan biri var.Tüm bu arbedede birileri şah damarımızdan daha yakın olanın adıyla bizi kandırmaya çalışıyor ve titreyerek kime göre olduğunu bilmediğimiz bir doğruyu yakalamak için koşuyoruz.Bilmem bu sana tatlı gelir mi ama beraber koşuyoruz ve özenir misin bilmem ama bu inanılmaz bir duygu.365 gün 6 saatin 364. gününde bir kursak öfkemi boca edeceğim günü beklemekten vazgeçtim.Küstüğüm herkesi affettim.Ve bir daha küsmemeye and içtim.Rüyalarıma dadanan bir kaç eski dostumun beni pek acıtmadığını farkettiğimden beri sabahları uyanınca bir an affallayıp koşmaya devam ediyormuşum çünkü.
365 gün 6 saatin 364. gününde bir an gerisin geri dönsem mi acaba diye düşündüm bu gün.Şöyle bir ardıma baktım göz ucuyla.Gözüm kesmedi.Canım istemedi.Ama en önemlisi de beni engelledi.365 gün 6 saatin 364. gününde inandığım bütün masalları bir kenara itip gerçeği yaşamaktan vazgeçtim.Bu gün bütün yedi cüceler de benim,kaf dağı da,evvel zaman da...
Bir varmış bir yokmuşlar artık hiç yok.Çünkü hep var.

Anda baru saja membaca artikel yang berkategori dengan judul 19.01.2014. Jika kamu suka, janganlike dan bagikan keteman-temanmu ya... By : En Kolay Yolu
Ditulis oleh: blogger 1 -

Belum ada komentar untuk "19.01.2014"

Yorum Gönder