Katowice 2015 Pick'Em Challenge Trophy rehberi!

1. Gün 12 Mart : Grup Aşaması (4 puan)

12 MART GÜNÜNÜN TÜM TAKIMLARI
Evet arkadaşlar yeni bir rehber ile çok geçte olsa karşınızdayım. Analizlerim sonucu steam cüzdanımdaki 20TL 'yi alttaki resimde gördüğünüz gibi yatırdım. Seçimlerimi csgo lounge üzerindeki oranlar ve analizlere göre yaptım. Sonuçlar garanti gibi birşey. İlk gün her seçtiğiniz takım kazanırsa takım başına 4 toplamda 32 puan kazanabilirsiniz. Gün ve gün artacak olan bu puan oranı hakkında bilgiler tarihlerin yanında yazıyor. 4-8-10-11 şeklinde artıyor.

12 Mart İçin benim yaptığım seçimler;


Grup A
fnatic
NaVi

Grup B
EnvyUs
Penta

Grup C
NiP
CLG Clg yanılttı, üst lige Keyd Stars geçiş yaptı. 13.03.2015 03:10
Grup D
VP (Never bet on VP kuralını çiğnemekten başka opsiyon yok.)
TSM
güncelleme 13.03.2015 03:10


Her sticker/etiket 2.50 TL * 8 = gg 20TL

2. Gün 13 Mart : Çeyrek Final (8 puan)

İkinci güne geçiş yaptık, bugün için en iyi seçenekler kuşkusuz fnatic, NiP, VP, EnvyUs

Peki neye göre bu seçimler derseniz analizlerime göre bu şekilde ilerleyecektir. 30 puan ile 87 kişilik arkadaş listem arasında birinciyim. Gold'a kadar yolu var bunun tabikide, maçlar BO3 yapılacak..!



Çeyrek Final
fnatic
EnvyUs
VP
NiP
Maçların hepsi temiz bir şekilde bitti. 14.03.2015 17:36

Temiz 32 puan alındı ;)


3. Gün 14 Mart : Yarı Final (10 puan)


İlk seçimi şimdilik fnatic vs. VP arasında ben fnatic diyorum,
NiP TSM 'ye karşı ciddi anlamda saçma bir oyun çeviriyor şuanda 16:48 Envy basabilirsiniz rahatça

17:36 Edit

Seçimler resimde (fnatic & EnVyUs)



4. Gün 15 Mart : Final (11 puan)

Daha final gününe geçmedik, fnatic alır alamaz bugün karar veririz artık maçlar büyük ihtimal bo5

21.03.2015 edit, uzun süre editleyemedim başlığı. fnatic kalırsa sona fnatic alır demişti. fnatic kazandı hepinizin bildiği gibi iyi bir puan ile altın madalyayı almış bulunmaktayım.

86 Puan ile gold trophy i kazanmayı başardım :)


Neden mi böyle birşey yapıyoruz?

Çünkü Pick'Em Challenge Trophy profilimizde sergilemek için güzel duracaktır. Gereksiz bir yatırım özellikle stickerlar fakat hatasız bir seçim sonrası tekrar birşey satın almamıza gerek kalmayacak diye okudum.

Anda baru saja membaca artikel yang berkategori anlatım | Challenge | cs:go | guide | kupa | Pick'Em | Pick'Em Challenge Trophy | rehber | rozet | showcase dengan judul Katowice 2015 Pick'Em Challenge Trophy rehberi!. Jika kamu suka, janganlike dan bagikan keteman-temanmu ya... By : En Kolay Yolu
Ditulis oleh: Adsız -

Belum ada komentar untuk "Katowice 2015 Pick'Em Challenge Trophy rehberi!"

Yorum Gönder