Galaxy S2 Root

Doğru yapıldığında Root yapmak kolay bir iştir. Ama bunun için adımları dikkatle inceleyip yapmanız gerekmektedir. Bu makalemizde Samsung Galaxy S2 Root Yapmayı anlatacağız.
Öncelikle şu programların sizde olması gerekmektedir.
Odin pcdonanim.com  559x400 Samsung Galaxy S2 Root Yapma Resimli Anlatım | pcd resim, pcdonanim resim
İlk adım olarak Samsung Kies programını bilgisayarınıza kurun ve bir usb bağlantı kaplosu ile Samsung Galaxy S2‘yi bilgisayarınıza bağlayın.
İkinci adım olarak indirdiğiniz Odin3 v1.85.exe’yi çalıştırın. Çalışırdığınızda karşınıza yukarıdaki gibi bir ekran çıkacak.
Üçüncü adım olarak çıkan odin ekranından PDA ya tıklayıp indirdiğimiz Root dosyasını seçiyoruz.
Son adım olarakta telefonu kapatın ve Download Moduna almamız yeterli.
Yeniden başladığında telefonumuz ROOT edilmiş olarak açılacaktır.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori android | android root | dizin | galaxy | galaxy s2 | Galaxy S2 Root Yapma | s2 | Samsung dengan judul Galaxy S2 Root. Jika kamu suka, janganlike dan bagikan keteman-temanmu ya... By : En Kolay Yolu
Ditulis oleh: Adsız -

Belum ada komentar untuk "Galaxy S2 Root"

Yorum Gönder