Toni&Guy Casual Sea Salt Spray / Beachy waves



Merhaba kızlar nasılsınız:)

Havalar iyice sıcakladı,özellikle adana da .Bir de herkes tatile gidince daha bi bunaltıcı olmaya başladı bu sıcaklar :) Madem denize gidemiyorum deniz havası estireyim saçlarımda dedim.
My little maskara blogunun sahibi canım arkadaşım Mehtap in gönderdiği Toni Guy Sea Salt Spray denedim ve çok memnun kaldım.Sıcaktan ve nemden kıvırcık olan saçlarımı beachy waves görünümüne soktu:)



 Sıcaklarda ne maşa ne düzleştirici kar ediyor saçlarıma .İnce telli oldugu için çabuk kabarıyor nemli hava da.Ama Toni Guy ın bu spreyini gerçekten begendim.Hem kalıcı hem de çok pratik :)


Aslında Sea Salt Sprayi evde kendiniz de yapabilirsiniz.Bununla ilgili bi yazı yazabilirim belki :)


Sizce nasıl kızlar :) 
Esen ve serin kalın =p =)



Anda baru saja membaca artikel yang berkategori bakım | beachy waves spray | Sağlık ve Güzellik | Toni guy sea salt spray dengan judul Toni&Guy Casual Sea Salt Spray / Beachy waves . Jika kamu suka, janganlike dan bagikan keteman-temanmu ya... By : En Kolay Yolu
Ditulis oleh: Adsız -

Belum ada komentar untuk "Toni&Guy Casual Sea Salt Spray / Beachy waves "

Yorum Gönder